Un altre llibre interessant de Graó Ed!

Jo no el tinc però m'he llegit la ressenya i m'ha fet moltes ganes de llegir-lo! A l'època de l'hivern, les activitats són més tranquil·les i casolanes que a l'estiu perquè el fred ens fa recollir-nos, sobretot havent dinat, al costat de la llar de foc i tenir llibres, que no he llegit encara, ho agraeixo!
Llegir, jugar a jocs de taula, dibuixar, escriure, fer manualitats, fer ganxet i mitjà, elaborar i inventar receptes de cuina, entre tots, per gaudir-les després fent petar la xerrada, prendre un bon bany i després un brou ben calent en tornar de la muntanya quan hi anem per a jugar amb la neu,... 
Ja s'apropa l'hivern, i tot i que jo sóc ànima d'estiu i primavera, la tardor i l'hivern també em meravellen!!!!


Penso que Les arracades de la mestra de Graó Ed serà una bona lectura per aquest hivern, al costat del foquet!

Comentaris

Inma ha dit…
Lídia... ¿qué es les arracades?
Unknown ha dit…
Los pendientes! Supongo que es metafórico. Yo no lo he leído pero la reseña me ha parecido interesante pues el libro está escrito a partir de sus vivencias y experiencias con los niños/as! Besos!
Joel Artigas ha dit…
Gràcies Lídia! Em sembla que et torno a copiar aquesta aportació per afegir-la al meu bloc. Ens proposes coses molt interessants.

Moltes gràcies. Petons!
Unknown ha dit…
I tant Joel, recomanar llibres és molt correcte i positiu! Per cert! Dels que et vaig enviar per e-mail, n'hi ha de molt interessants i molt adients pel teu bloc, mira-te'ls car t'agradaran! Petons!
Joel Artigas ha dit…
Sí, moltes gràcies! Després en faré una ullada. Aquests últims dies he estat una mica col·lapsat de correus. Demà segur que em posaré al dia!

Una abraçada! Salutacions.

Entrades populars d'aquest blog

Un remei natural i meravellós per guarir els refredats, la tos i el mal de coll: El xarop de ceba

Els fruiters de casa: La noguera

Joc de pistes: un recurs didàctic i interdisciplinari!